Potdomme nou - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Skipp Putten - WaarBenJij.nu Potdomme nou - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Skipp Putten - WaarBenJij.nu

Potdomme nou

Door: Skipp

Blijf op de hoogte en volg Skipp

05 Oktober 2006 | Suriname, Paramaribo

Zo tis weer bijna weekend en jullie hebben nog een weekend/weekje van me tegoed

Ten eerste ff melden dat internet er in heel Suriname uitlag voor een paar dagen deze week .. wat resulteerde in ongekende productiviteit van Matthias en mij op onze stage ..
Dat was niet het enige .. het blijkt ook normaal te zijn dat 1x in de zoveel tijd heel de stad zonder stroom zit .. haha al enkele keren meegemaakt

heerlijk te chillen onder zon ventilator aan het plafond .. relaxt een potje voetbal te kijken .. boem bats alles pikzwart en niks doet het niet meer .. dat je geen voetbal meer kan kijken tjah das jammer, dat dat waaiding boven je bakkes het begeeft en elke keer als je opstaat je eerste je onderbroek uit je bilnaat moet trekken kan ik ook nog mee leven, maar dan eindelijk aangekomen bij de koelkast en moet ondervinden dat dat ding te lui is om die bruine pretpalen op een fatsoenlijke temperatuur te houden man o man .. daar word je pottie sjaggerijnig van .. denk je pff ff lkkr afkoelen onder de douche .. komt er ook nergens een druppel water meer uit

potdomme nou ..

maar goed .. al met al zorgt het ook voor enige gezelligheid .. zo kun je bijvoorbeeld mooi bierdopjes naar de overkant gooien en dan je buurman de schuld geven haha heerlijk

vrijdag hebben matthias en ik een hangmat gekocht .. wat een uitvinding .. heerlijk vrijdag languit op het balkon de resterende biertjes genuttigd en we hadden besloten om zaterdag actief in te plannen dus hebben we avondje stappen over geslagen

heerlijk in slaap gevallen in die hangmat en zaterdag ochtend zijn we op tijd naar de centrale markt gegaan
dit is een evenement op zich .. hartstikke druk en echt een geweldig happening .. honderden kraampjes en duizenden mensen die er tussen door zwalken .. welliswaar lijkt alles op mekaar maar tis echt mooi om te zien .. fotos moeten we er nog van maken .. stroomuitval .. batterijoplader die het niet doet .. zodoende geen camera .. haha
matthias en ik hebben een bult fruit in geslagen .. doen we ook niet weer trouwens .. hier is alles met een paar dagen beschimmeld en verrot

om heel eerlijk te zijn ik heb geen flauw idee wat we de rest van de dag gedaan hebben .. volgens mij .. owjah .. klopt .. I-WAYNE rastafariiiii hahahahahhaha (ci) ;)

dusss tjaah de rest van de huisgenoten overgehaald om ook een kaartje te halen .. iedereen was zo in de stemming dat we flink ingeslagen hebben en we konden het niet laten om smiddags al te beginnen ..
resultaat .. de helft was om 8 uur al zo zat als een toeter ennuhh toen zijn we dus ook maar die kant op gegaan

half negen aangekomen .. geweldig grote locatie .. was alleen niemand ..
resultaat: Bar .. Parbo .. Borgeu .. diegene die nog niet zat waren haalde de schade in

maar goed .. ik had me ingesteld op een rastafari avond en rastafaris drinken niet maar die smoken .. ik heb dus heel beperkt freddys gedronken om zodoende 1 te worden met de andere rastafari's

we waren er VEELS te vroeg en de eerste 4 optredens van het voorprogramma waren er ook naar .. slappe aftreksels van ik weet niet wat in de buurt komt van een slap aftreksel maar meer was het ook niet ..

eindelijk wat rastafaris gevonden maar die wilden alleen maar zelfgemaakte stokken, hangers en vlaggen verkopen .. waren echt wappie lui .. draaiden wel dikke toeters maar voor de rest .. gewoon wappie lui .. wij zijn der bij gaan staan ennuhh zelf ook maar wat toeters gaan draaien en maar wachten tot I-Wayne eindelijk kwam ..
het duurde maar en duurde maar .. toen kwam iemand die blijkbaar ook heel bekend was want toen ging iedereen vooraan staan .. wij dus ook .. en toen eindelijk kwam de sfeer er goed in
hij deed 3 nummers en was toen ook weer verdwenen .. maarruh toen kwam eigenlijk het meest hilarische aller tijden haha

diezelfde rastafaris waar we daarvoor naast hebben gestaan die kwamen allemaal het podium op .. 2 meisjes erbij .. die meisjes zongen wat nummers en die rastafaris deden niks anders dan uberstoned zijn .. springen .. heen en weer rennen met vlaggen .. uit de ritme op een trommel rammen met hun tong uit hun smoel als een josti en als ze daar nog te stoned voor waren deden ze een stok in de lucht houden en af en toe hun hoofd bouncen voor de rest haha te wappie lui gewoon .. ik kwam niet meer bij van het lachuh

daarna was het eindelijk tijd voor i-wayne .. mocht ook wel een x .. smiddags te vroeg van start gegaan en we kakte allemaal al flink in
i-waynes optreden was leuk maar die gasten daarvoor hadden de show gestolen .. te leip te leip .. tijdens iwayne stonden die lui ook weer voor ons en naast ons en ze deden dezelfde acties en namen dezelfde houding aan voor de rest van de avond .. te hilarisch voor woorden

pfff tsjahh en nu is het weer bijna weekend .. dit weekend hebben we een 2 daagse trip inclusief party party in the jungle .. allemaal secret .. 2 uur rijden worden we gedropped .. hangmat mee om in te slapen .. 70 pleuries .. onbeperkt pilsen en eten .. kaaiman jagen en nog wat doldwaze activiteiten zaterdagavond dj mario ???? in het huis .. gaat gezellig worden

horen jullie van me

owjahh .. de hufters hebben nacht onze hangmatten van het balkon gejat ..

potdomme nou

• 05 Oktober 2006 - 17:18

Skipp:

ik lees het nu even over en ik geef volgens mij de indruk dat het 1 grote vakantie is

doordeweeks werken we gewoon 40 uur

de rest van de tijd: tsjahh komt wel redelijk in de buurt van vakantie

sorry

• 05 Oktober 2006 - 17:33

Daan:

Je bedoeld 38 uur per week werken en 2 uur op je bureau liggen te slapen op woensdaochtend ;)! Internet..wat een zegen!

Groetjes

• 05 Oktober 2006 - 19:03

Jen:

Stage is gewoon 1 grote vakantie, is een feit! Ook al werk je tig uur!!!! Zo af en toe leer je iets...
    Maar je vermaakt je nog steeds uitstekend zo te zien! Blij dat alles goed met je gaat. Madrid-verhaal ken je al van mama, was leuk maar ik hoef niet meer terug. Is een te grote stad!
    Tot horens!!
    Dikke knuf!!

• 05 Oktober 2006 - 19:51

Robin:

hey broer,

klinkt weer goed! whaha!! wat balen dat je soms gewoon niet kan douchen!!
    maar je gaat dus de jungle in!whahah geweldig man!!wat een ervaring of niet??
    wat super tof dat An jouw kant op komt!!ben blij voor je!
    nou mail je nog wel over hoe hiero gaat!!

hou van je!
    knuf robin

• 06 Oktober 2006 - 06:45

Je Dokter:

en Groet van je zus.

Ziet er goed uit!

• 06 Oktober 2006 - 08:29

Annet:

als ik het zo allemaal lees dan hoop ik dat je nog wel weer naar huis komt.Weer een leuk en druk weekend voor de boeg dus geniet er maar weer van.Liefs van mij .

• 06 Oktober 2006 - 08:32

Annet:

wat leuk dat je de groeten van dr.Couwelaar krijgt.Robin moest even naar hem toe en heeft natuurlijk over jou gepraat.Knuffel van mij.

• 07 Oktober 2006 - 16:26

Michele:

He Jochie,

Het is toch maar een groot feestfestijn daar he.
    Echt te gek joh die verhalen van je.
    Wat een ramp he als je je niet kan douchen. Maar goed dan ga je toch even naar de overkant en neem je een duik in de pool.
    Hoe gaat het eigenlijk met je project, daar horen we eigenlijk niets over, ben er wel benieuwd naar.
    Nou Lief, geniet lekker en tot horens,

Mies en de rest

• 07 Oktober 2006 - 17:05

An:

Hey Lieverd!
    Bevalt het een beetje als Tarzan in de Jungle ;-) Hier alles prima .. Wilbert mist je met het playstationnen, haha.. Drop je een keer een paar fotootjes?
    Liefs

• 07 Oktober 2006 - 20:10

Marian:

Hee Skipper,
    Inderdaad lijkt het me één groot vakantiefeest daar hahahaha ;)
    Straks wil je niet meer terug!
    Nah, ja.... heeft de familie een aardig vakantie adresje nietwaar :)?
    Greatzzzz Marian

• 07 Oktober 2006 - 21:30

Patty:

He Bakra man, je bent nu lekker aan het jungelen en kaaimannen vangen. Als je op je pa lijkt dan lukt je dat wel, haha. Ben weer reuze benieuwd wat er na het weekend weer te lezen valt, spannend. Leuk dat Anne je kant op komt geniet er maar van. Dikke knuffel Xxx-jes Patty

• 07 Oktober 2006 - 21:33

Patty:

Als het goed is loopt er nog een kaaiman van je pa in de stad rond. Je pa had er ooit eentje van zijn pa gekregen. Was klein schattig maar werd groot en ontsnapte. Kwam meestal met de regentijd weer boven water , dus als het in de jungle niet lukt moet je kijken bij de tourtonnelaan whahaha
    L-ya Patty

• 08 Oktober 2006 - 16:30

Batsuh:

He Skipster.. hoest nou zo tehoren alleen maar party party en weinig werken whehe hier gaat alles top vooral dit weekend we hebben het uitbundig gevierd onze EERSTE overwinning 3 - 1 van de cjfauers nie normaal wat voelde dat weer lekker had je het trowuns al gehoord van me nieuwe sheurijzer? Seat leon uit 2005 mooi bakkie vraag maar aan je pa.. verder zal ik zeggen kallum an xpreken elkaar...

• 10 Oktober 2006 - 15:11

Rolf:

YoYo Skippert,
    Nog steeds alles lekker?
    ik zag al dat batse me voor was:D maar we hebben eindelijk de 1e overwinning te pakken..weer een aantal ML puntjes?
    Aankoment weekend party in de jungle?? ben benieuwd..
    doe je nog andere dingen dan party's afgaan :D
    (oh jah af en toe werken;) )..

Heb nog steeds je team niet van de ML..let me know..

Groeten,

• 13 Oktober 2006 - 13:51

Rolf:

haha lijpe pasfoto..haha het ga je oged skippert:D
    spreek je,

• 14 Oktober 2006 - 11:08

Peter:

hey neef alles goed,leuke foto's met mijn tweelingbroer,doe hem de groeten.

• 16 Oktober 2006 - 17:28

Annet:

he skipper waar blijf je nu met je verhalen?we wachten met smart op nog meer van die jungle stories.Wel het thuisfront een beetje op de hoogte houden.

• 16 Oktober 2006 - 20:38

Robin:

hey broer waar blijft het volgende verhaal??
    hahaha kus je zusje

• 17 Oktober 2006 - 10:23

Patty:

Nou ik ook nog even zeuren. Je loopt nu 2 weekenden achter, ga achter je PC zitten. Ik weet dat je niet opgegeten bent door de pyranja's dus schrijf je verhalen. We wachten met smart. Liefs Patty

• 17 Oktober 2006 - 16:32

Eulie:

Haha vette shit jongen! Werkelijk gekkenhuis daar dus...al die rasta's, te kalm ;)

Veel plezier daar, spreek je presto!

grtzzz