Rustig ...... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Skipp Putten - WaarBenJij.nu Rustig ...... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Skipp Putten - WaarBenJij.nu

Rustig ......

Door: Skipp

Blijf op de hoogte en volg Skipp

15 November 2006 | Suriname, Paramaribo

Beste mensen

Vrijdag 12 Nov

Er hebben zich tot heden nog geen benoemenswaardigheden voorgedaan. Skipp heeft afgelopen 2 weken geen tripjes gehad en het werk liep gewoon door. Afgelopen weekend was het dan zover, we hebben Zaterdag de opnames gemaakt voor de 1ste Make Over. Het verliep allemaal goed maar vergde wel veel tijd. We waren om 07.00 begonnen en was pas om 21.30 thuis. En dat op een Zaterdag pff verneukt praktisch je hele weekend maar goed .. afzien hoort dabei
Kreeg wel een vrije dag maandag.
We hebben gister een grove versie van de eerste uitzending gezien, er moet nog veel aan gesleuteld worden en Dinsdag is de uitzending op TV dus ik ben benieuwd. Ik krijg een kopietje mee dus diegene die m wil zien ;)

haha te leip trouwens .. 1 sponser stelde voor om meer bekendheid van het programma te genereren en we kwamen op het idee om wat meer aan free publicity te doen .. zodoende ben ik gister bij een radiostation in Suriname beland en ben ik in een live uitzending geinterviewd .. was echt lachuh .. duurde 45 minuten en luisteraars konden tijdens de show bellen om vragen aan me te stellen over het tv programma

Het bedrijf waar ik stage loop verzorgde de media exploitatie van Vortex afgelopen weken. Vortex is een nieuw energy drink en was hoofdsponsor van het feest Lustig dit weekend. Hierdoor had ik een vrij kaartjes voor het feest.
Euhh waarom praat ik in ik-vorm .. door mijn opnames van het weekend kon ik niet mee op trip waar mijn huisgenoten wel mee naar toe zijn geweest .. 5 dagen Blanche Marie .. mooiste trip misgelopen verdomme maar goed .. hun het mooiste feest misgelopen .. iedereen mist wat ;)
Lustig is het feest van Suriname, inmiddels 4de editie en zon 3000 mensen waren er.
www.partypixsuriname.com – Lustig – voor mensen die fototjhes willen bekijken
echt een chill feestje na een werkdag van 07 tot 21.30 had ik niet heel veel puf dus heb voor die tijd flink geslapen .. huisgenoot Justin die ook niet mee was op trip kwam mij met een fles rum wakker maken om 12 uur en om 2 uur waren we op dat feest .. Justin houdt toch wat meer van rum dan van mij dus die was om 5 uur knetterlam haha toen hebben we de taxi genomen en thuis nog ff afgepilst !!

tsjahh dat waren de benoemenswaardigheden van het moment
rustigg dus

Wo 15 nov

Ik de UBERLAMBAL .. schrijf dus wel wat maar vergeet het dan weer op de site te plaatsen .. dus dit is weer de update van de update
Inmiddels weer een weekend vol feesten en een week hard werken gepasseerd

Gister hebben Daan en ik een oefenwedstrijd tussen 2 surinaamse elftallen mee gevoetbald. Was hartstikke leuk. We werden direct op de vleugels gezet en we kregen alle ballen, en als we hem hadden werd er niks anders geschreeuwd dan BURU BURU (nakomeling van de blanke boeren die toen der tijd naar suriname gekomen zijn)
Erg toepasselijk aangezien alle andere stagiares je ook al boertje noemen als je zegt dat je uit het oosten komt. Maarurhh mooie pot 3-3, en ik was goed voor een hattrickje !! Dus Dennis Bergkamp en Danny Blind mogen volgende week weer komen ;)
Gisteravond was de eerste uitzending van mijn tv programma. Met een paarhuisgenoten hebben we ons gesetteld op de banken met een pot bier, pizza’s en popcorn en om 20.15 was mijn tv debuut een feit. Surinaamse TV stelt geen fuck voor maarruhh het tv programma en de reclames waren erg leuk om te zien, ik neem een dvdtje mee naar Nederland dus diegene die het een x willen zien ….

Dit weekend gaan we voor Make Over 2 aan de slag dus dat word weer een werkweekend ipv een parbo weekend maar goed, maandag weer lekker vrij zijn en een beetje zwemmen dan maar

Afgelopen weekend gaven 2 huisgenoten een feestje ivm hun verjaardag, was erg gezellig en we zijn het hele weekend wezen stappen !! Suriname op zn kop gezet en met 2 huge ass mega boksen hebben we de hele binnenstad tussen 05.00-06.00 in de ochtend voorzien van de benodigde reggea en dj paul elstak whehe
Totdat er volk de straat op ging toen zijn we ook maar weer naar bed gegaan!

Laat ik nu maar eens wat fotos gaan sorteren en op de site zetten

Mensen het gaat jullie goed … maarruh hier net iets beter denk ik 30 graden zweetius !!

Rustiggggggggg

• 15 November 2006 - 14:39

Jen:

Ik wil je uitzending zien hoor! Klinkt leuk!
    Je blijft maar feesten jij! Als je maar geniet daar, tijd is zo voorbij!!!!!
    Kun je mij even je telnrs mailen!? Kan ik je een keer bellen vanaf mn werk!!!

Dikke kus!!!

• 15 November 2006 - 14:44

• 15 November 2006 - 16:04

Es:

Skippey!!

Klinkt veelste goed daarzo!! Geniet ook voor mij wil je ;)

An komt je vergemetzellen hoor ik al wel.. Leuk leuk!

Kuss Es

• 15 November 2006 - 17:50

Reactie Op Reacties :

Reactie op Reactie !!

Hey Jennifer
    Hoorde dat je naar Ajax gaat vanavond, toe maar weer !!
    Hoest verder met je ?? Hoe was het in de Efteling?
    Groetjes (K)

Hey Moeders
    De piranhas stelden niks voor haha waar ik wel bang voor ben zijn de vissen die hier in de suriname rivier zwemmen. Ze hebben er 2 gevangen van de week van bijna 2 meter lang en 180 kilo, haha en dat met een werphengel, ze moesten ze wel met een boot binnehalen maarruh pffff stel je voor dat je zon ding aan de haak krijgt

Annepan
    10 nachtjes (L)

Hey Zus
    Ik maak niet super veel benoemswaardigheden mee om te vertellen, moet weer snel op trip gaan das leuk, An komt over 2 weekjes en dan gaan we leuke tripjes maken
    Dan zorg ik daarna voor een leuk verhaaltje ;)
    2 weken vakantie .. te chill te chill
    Geniet jij ook lkkr van je weekje ;)
    Groetjes

Hey tante Patty
    Krijg je alweer een beetje feeling of ?? ;) Hoest verder met je .. hier alles dikke prima .. spreek je snel weer op MSN
    Groetjes

Hey Mark
    Ouwe kadaver ben je inmiddels al een 8ste x opgepakt voor wildplassen whehe
    Hoe krijg je het voor mekaar !!!!
    Bij thuiskomst snel weer een x een pilsje pakken ……
    Latersss

Jo Jo Thijs maistro !!
    Die meter gaan we zeker pakken en we moeten maar eens goed brainstormen over dat ideetje van de week ;)
    Heb je al een neiuwe automobile gevonden?
    Ga je spreken

Joh Tony Maloney
    Jullie kunnen dus wel wat peper gebruiken op de voetbal hoor ik .. was gister nog goed voor een hattrickje .. ff meegedaan bij een oefenwedstrijd tussen 2 teams hiero .. ben op tijd terug van de carnaval ennuhh das een leuke gelegenehid om kats van de kaat te worden ;) haha succes Zaterdag spreek je wel weer op msn Mazzels

Joh Rolf
    Haha gaat nog steeds lkkr in negro land ;)
    Baldi zal zich zelf wel in ons ML hebben gezet dat we nu de snelste zakker van allemaal zijn haha .. en neej ik heb geen sms van je ontvangen, zet eens de ontvangst bevestiging aan dan kun je zien of hij daadwerkelijk ook verzonden is ja of nee en vraag anders eens aan An naar welk nummer zij hem stuurt misschien vergeet je een 0 of een +
    Hoest verder in bakra land dan, bijna winterstop ??
    Ga je spreken man
    Latersss

• 16 November 2006 - 10:32

Jen:

Hey Skippy,

Was naar Nederland-Engeland. Beetje slechte voetbal, maar het was wel leuk om erbij te zijn. In feb, de 7e, gaan we weer, maar dan met een groep. Is het ook een oefen, maar dat geeft niet, gewoon leuk.
    De Efteling was leuk, alleen in het begin regen en file, dus de start was minder. We hebben ons wel vermaakt, misten alleen jou erbij, dan waren we compleet geweest!!!!
    We houden contact!!

Dikke kus!

• 16 November 2006 - 11:07

Pa:

Ben benieuwd naar de opnames, maar heb je ook een kopietje gekregen van die radio uitzending? Als het goed is hebben ze dat vastgelgd op band.

Met die grote katvissen in de suriname rivier, waar jij bang voor bent, heb ik een verleden. Mocht je ze spreken vraag dan even of ze mij nog kennen, heb ze z'on dertig jaar geleden aan mijn hengel gehad!

Hoe zag dat voetbalveld er uit, in mijn tijd waren dat gewoon zandvlaktes? En hebben ze inmiddels voetbalschoenen of spelen ze nog steeds op blote kakken?

Nou goser ben benieuwd naar de foto's.
    Groetjes,

Pa

• 17 November 2006 - 07:54

Michele:

He Kerel,

Nu is het dus werken geblazen in het weekend jammer he!!!!!!!!!
    Maar ja je bent er tenslotte om iets te leren voor je stage.
    Ach joh wat je allemaal al gedaan hebt kan niet meer van je afgepakt worden. geniet er nog maar van nog ff en je zit weer in het koude kikkerland.

Liefs,

Mies

• 20 November 2006 - 23:36

Skippie
    nog maar een paar daagjes !! :-)

• 21 November 2006 - 13:42

Patty:

Hoi Lieverd, leuk om het allemaal te lezen wat je weer allemaal heb gedaan. Ben ook zeer benieuwd naar de opnames. Nog steeds geen feelings> ben vanmorgen naar de chirurg geweest.Vertelde dus ook dat het een jaar kan duren. Ik zei nou lekker dan, vind het wel een tegen valler heb meer pijn dan voor de operatie. Nou hij was tevreden want ik voelde nu tenminste pijn en daarvoor was het een doof gevoel. Moet over 3 weken terug want de wond was nog te dik en te gevoelig , dus afwachten maar weer butzooi. Nou lieverd geniet nog even en zo meteen samen met An chillen, leuke dingen doen. Tot gauw op msn . Knuffel

• 22 November 2006 - 12:21

Rolf:

YoYO Skippert,
    Hier in Bakra land is het brak weer..nat, koud en ga zo maar door..
    tijd om te Verkassen naar een lekker warm land:D

Het is inderdaad bijna wwwinterstop, we hebben nu tegen lek team gespeeld en we hadden echt wel wat meer puntjes moeten pakken,daarintegen gaat het met de ML wel goed:P
    heb samen met jacco een team en we staan nu 12e,jullie:S 40...
    maar er is nog hoop..haha

Chill voor je dat Ann langs komt, ze heeft er ook echt veel zin in...
    kun je meer uber chillen bij de sjizzle..

hou het rustug,
    en ik spreek je.

Groeten,
    Dani en Rolf

• 23 November 2006 - 15:25

Jos:

Hey skippie master,

goed voor elkaar daar hoor ik ben op de verkeerde plek gaan stage lopen, maak de aankomende 13 dagen gewoon 115 uur zonder 1 dag vrij te zijn:| maar ben wel verantwoordelijk voor een marketing beurs waar we binnenkort op staan dus dat is dan wel weer leuk. verder alles rustig hier . doe de groeten aan matje en spreek je nog wel op msn

Latrezz

• 24 November 2006 - 10:40

Annet Van Den Assem:

heee Skipper nog maar twee daagjes en dan is annemarie er! Heeeel veel plezier met zijn tweetjes voor de aankomende twee weekjes.Knuffel van pa en ma en robin.

• 24 November 2006 - 13:45

Francis:

He Skipper, Eindelijk heb ik op je site gekeken. Werd hoog tijd! Zo te lezen heb je het reuze naar je zin daar...... Moet alleen nog even kijken hoe ik op je foto-site kom. Anders zal Ger het wel weten. Volgende week gaan we naar Holten, naar pa's Soul/Funk-party en we zijn ook uitgenodigd voor 2e Kerstdag en Oud- en Nieuw. We gaan dan op jouw kamer slapen!!
    Okay neef, ik zal af en toe je site checken voor meer nieuws.

Dikke zoen,

Fran

• 25 November 2006 - 19:40

Tot zo ;-)

• 26 November 2006 - 11:59

Annet Van Den Assem:

hee Skipp , wakker worden Annemarie is onderweg en ze komt er zo aan !!!!Heel veel plezier met z,n beidjes. Dikke knuffel van mij.

• 27 November 2006 - 18:27

Renate:

hallo skipp,

gaat tie goed daar zo? ben je al moi aan het verbranden. he moet je luisteren wanneer kom je nou precies thuis want je oude klas genooten willen een reuinie gaan organiceren dus ze vroegen ook naar jou maar ze wouden graag weten wanneer je terug kwamdus van daar ik het Nicole ten Have (werners nicht)jou email even gegeven nog heel veel plezier daar PS. ik zou graag naar je toe willen komen naar ik kan niet want ik heb het druk op het werk!!!!!!! liefs renate

• 27 November 2006 - 21:08

Robin:

hey broer,

hoestie nu dan? AN is gearriveerd dus zeker op en top!!gezellie!veel plezier daar ennuh wel wat van je laten horen hé?

kus knuf robjuh!

• 28 November 2006 - 20:11

Patty:

Hoi mooie muiter. An gearriveerd. Snap dat we voorlopig geen berichtjes terug krijgen. Mis je wel op msn maar goed is voor een goed doel. Geniet er lekker van met An ,relaxen en chillen. We horen het allemaal wel weer veel plezier met de mooie tripjes die je hebt uitgestippeld. Dikke knuffel voor beide , liefs Patty

• 30 November 2006 - 15:45

An & Skipp:

Heey Mensen!

Het is hier heel chill .. Eerste 2 dagen lekker zonnetje, maar nu begint het toch een beetje te regenen :-( Maar we laten de pret niet drukken.. Ben gister in het befaamde casino geweest hehe.. We hebben al wat afgeshopt en lekker gegeten.. We wilden vandaag eigenlijk aan sight seeing doen maar we moeten even kijken of het weer dat toelaat .. Morgen gaan we met een paar huisgenoten van Skipp en nog een paar andere stagaires naar de Jungle... Ik ben benieuwd!! Jullie horen het nog wel !
    liefs !!

• 30 November 2006 - 19:13

Dani & Rolf:

Hey An & Skipp!

Super gaaf dat jullie het gezellig hebben met z'n tweetjes!
    Heel veel plezier nog en tot gauw!

Dikke kus,
    Dani & Rolf

• 10 December 2006 - 14:46

Werner En Renate:

jah het lijkt ons leuk om te zien hoe het geworden is spreek je gauw MZZLS groetjes Ons

• 11 December 2006 - 13:11

I Want back ! :-(

• 23 December 2006 - 11:57

Annet Van Den Assem:

hee skipper wanneer krygen we weer een verhaaltje wat er allemaal met je gebeurt daar in paramaribo?het is al meer dan een maand geleden dat je wat van je hebt laten horen,dus maak maar en beetje tyd en ga achter je scherm zitten.Veel liefs van mij,en we zien elkaar al gauw weer terug.Love you.

• 24 December 2006 - 13:56

ja Skipp ;-)
    Enne Hoe was White Beach?
    Mis je ...

• 30 December 2006 - 10:58

Youri:

Hey Skipp!!

Alles goed daar in Zuid-Amerika? Hier alles rustig,zoals altijd!
    Ik wou je alvast een goede jaarwisseling wensen en je kunt makkelijk even bellen met je 6 uur tijdsverschil!
    Ik spreek je snel weer!

Groet'n Youri

• 03 Januari 2007 - 19:14

Robin:

hey halloo broer!
    het is nu alweer dik 2 maand geleden dat je weer is wat hebt geschreven!!kom op laat ons niet langer in spanning en typ is weer een verhaaltje hoe het daar gaat!! hier gaat alles wel goed. oud en nieuw overleeft.was wel gezellie!! nou spreek je snel kus knuf je zusje

• 07 Januari 2007 - 23:16

He Lieve Skipp,
    Bedankt voor je leuke kaart. Ben heel benieuwd hoe je oud en nieuw daar was. Hier werd ook behoorlijk geknald maar daar was het vast nog beter. Nou de tijd vliegt voorbij voor je het weet zit je weer hier in het kikkerland. Koude kikkerland kan ik niet zeggen want het is rond de 12 graden. Heeeel apart. Geniet nog even overzee we zien je gauw. Dikke knuffel Patty

• 28 Januari 2007 - 13:01

Annet:

hee hoi skipper, je bent aan het laatste weekje begonnen en dat zal zeker dubbele gevoelens bij je opwekken.Zin om weer naar huis te komen maar je laat ook nieuwe vrienden achter.Ik hoop dat het een fijne laatste week voor je wordt en dat deze 5 maanden in Suriname een onvergetelijke indruk bij je achter laten. Oke lieverd geniet nog een paar dagen intens en sluit het af met een denderend feest!! !!Maar als je thuis komt dan wacht jou hier ook weer vele leuke dingen en vrienden.Zaterdags weer met de mannen voetballen, het carnaval,dat weer voor de duer staat en natuurlijk annemarie... skipper een hele fijne week en ik kijk uit naar zaterdag 3 februari,alvast een hele goede vlucht naar huis gewenst en wij zijn allemaal erg blij om je zaterdag weer terug te zien. Veel liefs van Marcel en Annet en van Robin en Oma.

• 29 Januari 2007 - 15:20

Eulie:

Party on bro!! ;)

• 30 Januari 2007 - 11:22

Annet :

hee skipper nog maar 4 daagjes en dan ben je weer thuis !! !! !!