Full Moon Party - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Skipp Putten - WaarBenJij.nu Full Moon Party - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Skipp Putten - WaarBenJij.nu

Full Moon Party

Door: Skipp

Blijf op de hoogte en volg Skipp

19 Oktober 2006 | Suriname, Paramaribo

Beste mensen excuses voor mijn TE late reactie.
Maandag hebben we de eerste opnames geschoten voor het TV programma en daar ben ik nu en de afgelopen tijd ook erg druk mee. Vandaar dat ik er niet aan toe kom elke keer. Eenmaal thuis aangekomen word de ontspanning mood aangezet en dan kruip ik ook niet meer achter de computer, maarruh bij deze !!

07-10-'06 Full Moon Party – Binnenlandtripje

De week zat er weer op .. heb al geen benul meer wat er die week allemaal gebeurd is. Tijd vliegt ennuhh het zijn de weekendjes die het hem doen. Dus ook dit weekend weer ;). Wij gingen op trip naar Gusterie en we gingen er met 3 volle bussen naar toe.
De avond ervoor lekker rustig aan gedaan. De Zaterdag was het vroeg verzamelen bij de waterkant om vanuit daar te vertrekken. Iedereen moest zich inschrijven, betalen, instappen klaar maken om gedeporteerd te worden naar het binnenland.
Al met al duurden de heen weg erg lang. We maakten naar mijn gevoel iets teveel stopjes en uiteindelijk was onze buschauffeur nog omgereden ook. Onderweg mooie bezienswaardigheden en de bauxietweg zorgde er weer voor dat wij bakra’s in no time omgetoverd waren naar een stel roodhuiden.
Eindelijk aangekomen was het direct sprinten om een goed plekje te vinden. Er stonden wat hutjes waar de hangmat opgehangen kon worden en waar iedereen zijn spullen kwijt kon. Er was niet genoeg plek voor iedereen dus sommige waren genoodzaakt om hun hangmat tussen de bomen te hangen.
Daarna was het even lekker op frissen in het kreekje en toen waren we toch wel benieuwd naar onze eerste activiteit. We werden toegesproken en het doemscenario deed zich voor. We hadden vertraging en de toevoer van eten en drinken was nog trager en moest dus nog aankomen. Dussssss inderdaad geen Parbo nog. Sterke drank was er al wel dus de eersten gingen direct al aan de borqeu rum cola. Bij aankomst waren er trouwens al wat mensen die waren er al vanaf vrijdag. Deze waren trouwens al stomdronken toen wij rond 15 uur aankwamen. Was wel grappig.

Dusssss eerste activiteit: Savanna crossing. Iedereen mocht de bus weer in om naar de savanne te rijden. Wij werden aangesproken door een gids of we niet bij hem achter in de jeep wilden. Ik was dolblij want ik zat in de bus naast een of andere Big Dieet kandidaat en die nam zon 30% van mijn stoel in dusss ik was heel HEEL erg blij zeg maar dat wij er uit gepikt werden. Scheurend door het oerwoud en af en toe flink heen en weer geschud te worden achter in de laadbak waren we onderweg naar de savanne. Daar aangekomen was het tijd voor de rest om in de laadbakken te kruipen maarruh wij hadden op de heenweg de mooiste route gehad, en het was echt te lijp !! Bij de savanne hebben we de zonsondergang bezichtigd en we zijn daarna weer terug naar het dorp gegaan. Gedurende de zonsondergang werd ons ook duidelijk waarom wij bevoorrecht waren om in de laadbak te mogen zitten op de heenweg: de gids was HOMO (tevens zijn broer en zijn vader en nog wat meer van de crew), en hij vond ons wel leuk. Mhmm juist jah .. erg leuk dus. Dit hebben we de hele avond moeten aanhoren en naar mate hij meer op had werd hij ook minder genuanceerd in zijn uitspattingen. Ik zou er verder niet op doorhameren maar ik weet zeker dat zelfs Albert van der Linden nog zou walgen en blozen bij enkele uitspraken van die gast.
Terug aangekomen was er een kampvuur, waren de goederen inmiddels ook aangekomen, DJ Mario was zich aan het installeren en de stemming zat er direct goed in. Iedereen friste zich nog even op en toen werd er een uitbundig feestje gevierd. De locatie was te lijp, het was ook full moon, en de hele nacht midden in de jungle hebben we gefeest en was het af en toe ff afkoelen in het kreekje. Ergens in de vroege morgen hebben we onze hangmat opgezocht en enkele uren later was je ook alweer wakker want toen stond de muziek ook alweer aan. De leiding had nog fanatieker gefeest en gezopen waardoor de hele planning van Zondag in de soep liep. Alles liep uit, ging niet door en zelfs het eten was 2 uur later klaar dan afgesproken. Het kaaiman jagen waar de meeste naar uitkeken was een activiteit die vrijdag ingeroosterd stond. Mhmm ook lkkr is dat, hoorde we zondag pas, de boswandeling was voor mij en voor nog vele andere VEELS te vroeg ingepland ennuhh al met al was het zondag bijkomen, baden voetballen en chilluhn. Uurtje of 17.00 was het inpakken en weer terug naar huis. Onderweg zouden we een stopje maken bij een indianen dorp maarruhh dat was ook ff stil staan en werd er een vingertje gewezen van kijk daar een kerk daar een school ennuhh normaal zitten daar indianen. Dus dat was ook 2 minuten en toen reden we door. Beetje jammer allemaal maarruhh de locatie was erg mooi, het savanne crossen was echt enorm gaaf, het feestje was sowieso lijp en de zondag was zeer ontspannen.

Al met al chill weekend gehad, ennuhh de fotos ben ik aan het uploaden als ik de mapjes klaar hebt vermeld ik de site.

  • 19 Oktober 2006 - 16:08

    Reactie Op Reactie:

    Robin:
    Haha wat grappig van de dokter ;) doe je hem de groetjes terug van me als je hem weer ziet haha of dokter bij deze Groetjes terug !!
    Ik ga je zo ff mailen ;)

    Jennifer:
    Waarom was Madrid te groot ?? Als je Holtencity gewend bent is Madrid toch koek en ei ?? Hoest verder met je ??

    Moeders:
    Haha ik kom heus wel weer thuis, zal ik een leuk huisdiertje mee nemen? Een aapje ofzo? Hebben we nog een vissekom, misschien dat ik een piranha voor je vang dit weekend ;)
    Of wil je liever een parkietje, mag je zelf de kleurencombinatie uitzoeken want je hebt ze hier allemaal ;)
    Mis je vreselijk erg een beetje hoor ;)

    Michelle & kiddo’s:
    Hoe staat het leven in Almere ?? Het projectje is eindelijk op gang nu, de opnames zijn begonnen maar daar ben ik al een verhaaltje voor aan het typen, je ziet m verschijnen ;)
    Is Dillon nog weg te slaan achter World of Warcraft ?? haha volgens mij is hij al voor 200% verslaafd haha
    Groetjes

    Marian:
    Heey Marian hoest nu met je? Leuk dat je een berichtje achter laat. Haha we mogen van mij wel een jaarlijkse familie tripje gaan maken naar Suriname. Als we allemaal een beetje bij elkaar leggen kunnen we misschien een leuk optrekje kopen hier. Ga je het in de groep gooien voor me ?? haha
    Groetjes

    Tante Patty:
    Kun je niet een goedkoop ticketjuh op de kop tikken deze kant op voor je zelf? Gooi je het balletjuh op “ revalideren in een rustgevende omgeving “ of iets dergelijks. Wellicht dat de baas dan een oogje dicht knijpt? Hoest nu met je ? en met je arm ??
    Spreek jouw snel weer op MSN ;)
    Groetjes

    Benni BENkATSnIwijsie
    Batse hoe is I nou ? je hebt de auto nog niet in de poeiers ?? misschien kun je me ff een mooi fototje van je nieuwe bakki sturen .. heb m al gegoogled .. ziet er netjes uit .. tis nog net geen Nissan Micra maarruh een Seat Leon heeft ook zn charmes 
    Typisch hoor .. eerste overwinning direct groot feest haha ik hoop dat we na de winterstop ook nog een wedstrijdje winnen .. kunnen we weer een feestje bouwen;)
    haha spreek je groeten aan je ouders en de rest van the Fam !!

    Rolf + Dani
    Alles lkkr ? nog steeds chill in de techillstraat turtlestraat hoe je het ook schrijft ??
    MasterL moet je bij Baldi zijn, hij vond het nodig om mijn team te verkrachten dus ik weet niet welke wissels hij toegepast heeft, niet de juiste anders stonden we niet zo dik achter.
    Dus Baldi als je mee leest, ik heb de calculatie laatst een x haarfijn uitgelegd dit kost jouw dus een meter he ;)
    Maaruhh verder alles goed, je scoort geregeld, misschien heeft Baldi jouw wel gewisseld haha ik weet het echt niet
    Heb je verder nog leuke holtense nieuwtjes voor me ?
    Groeten !!

    Peter:
    Hey Peter .. alles gaat hier super. Tis echt bijna niet te geloven maar die rasta broer van jouw heeft ook zijn eigen cafe/bar/restaurant en je raad echt nooit hoe zijn toko heet ??
    “ De Waag “
    Geloof je het zelf? Je hebt een dubbelganger ……………
    Groetjes thuis aan iedereen

    Eulie:
    Alles nog steeds tip top in Deventer? Heb je al een afstudeerproject gevonden? Ben benieuwd .. ps dit is een kenner vraag jij weet dat soort dingen wel
    Hoe heet die personage in South Park: het is volgens mij die oude verstrooide professor die altijd in een hawai shirt rond loopt, ik ben nl van de week bij een kunstenaar thuis geweest en ik moest direct aan die kerel denken whaha .. de foto hou je van me tegoed

  • 19 Oktober 2006 - 17:31

    Irene:

    pff kicken joh, ben jaloers ;) geniet ervan!!

    xxx Irene

  • 20 Oktober 2006 - 06:08

    Jen:

    Hey dushi,
    Mij gaat alles goed! Beetje druk, op het werk loopt het de spuigaten uit... En in de weekenden ook druk met alles en niks.
    Madrid is gewoon een te grote stad, Holten is geen flikker aan, daar praten we niet eens over.
    Je hebt wel weer leuke dingen meegemaakt! Ik wil wel een parkietje met allerlei kleuren, alleen denk ik niet dat het overleefd met de katten...
    De tijd gaat snel he, als je het leuk hebt?
    Ik wacht weer op je volgende verhaal!!!
    LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!

  • 20 Oktober 2006 - 08:39

    Patty:

    Ok Skipper , belofte gehouden, goedzo. Weer een mooi verhaal geniet ik echt van en zie dan beelden van vroeger voor me. Het is te gek dat je zo'n leuke tijd hebt. Nu nog slagen voor je opdracht en klaar is kees whahaha. Ja zou best weer eens een kijkje willen nemen daar maar ja de pesos groeien niet op mijn rug. Ik zie je gauw weer op msn en ga jij nog maar gezelli een paar maandjes werken en uiteraard , niet te vergeten lekker chillen.
    Dag lieverd tot horens,
    knuffel Patty

  • 21 Oktober 2006 - 08:17

    Michele:

    He Lievie,

    Wat een leventje heb je daar toch dat zal je straks best wel gaan missen als je weer in ons koude kikkerlandje bent.
    Ben zo benieuwd he hoe je opdracht er straks uit gaat zien. En hoe was het met de opname's ging het goed.
    Ben ook benieuwd welke bekende Surinamers je allemaal gaat intervieuwen.
    Nou Schat geniet en wie weet zie ik je een keer op msn.

    Liefs,
    De Almeriaantjes

  • 21 Oktober 2006 - 08:19

    Dillon:

    Hoi Skippie,

    Nee geen 200% maar 150%.
    Ben nu druk met mijn X-Box 360 aan het klooien.
    Is het lekker daar in Suriname en heb je het daar naar je zin????????
    Hoop je snel weer te zien en nog veel succes met je project.

    Groetjes,

    Dillon

  • 22 Oktober 2006 - 20:17

    Irma:

    hey, Ik ben een collega van je moeder. zo te horen maak je veel leuke dingen mee. Je manier van schrijven is errug grappig om te lezen. Ik wens je veel (werk) plezier toe. geniet ervan... voor je het weet zit je weer in holten. ( zal je moeder wel fijn vinden) hahaha
    groetjes Irma

  • 23 Oktober 2006 - 11:21

    Pa:

    Jammer dat kaaiman jagen niet door isgegaan. Was je misschien die van mij nog wel tegenkomen. Dat teringbeest had ik in onze tuin, maar is tijdens een tropische regenbui, jij weet nou ook wat er gebeurt als het daar regent, ontsnapt. Jouw oma was er wel blij mee dat ie pleite was(haha) Zal wel een stukkie groter zijn dan 36 jaar geleden.
    Ben blij dat je het daar naar je zin heb en ben zeer benieuwd naar de foto's.

    He goser ga je ruiken op msn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 November 2006

Rustig ......

27 Oktober 2006

Vorderingen TV programma & Tonka eiland

20 Oktober 2006

FOTO"S !!!!!

19 Oktober 2006

Full Moon Party

05 Oktober 2006

Potdomme nou
Skipp

Actief sinds 11 Sept. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 16042

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 03 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: